Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
12.10.2009 10:21 - Концерт на "Сити радио и Тв"
Автор: nikie Категория: Лични дневници   
Прочетен: 822 Коментари: 2 Гласове:
2



image
Вчера беше концерта на Сити радио и Телевизия. И, както се досащате, дотътрих се там, да не пропусна нещо image Да си кажем честно, отидох заради Ина. Имах желанието и надеждата да я видя на живо, но... И така или иначе не видях Ина, нито пък някой друг. Пл. "Батенберг" беше натъпкан с хора, но пък беше по-добре от концерта на Риана (където аз между другото също присъствах).  На Риана валеше, сипеше се като из ведро, а аз мръзнех под едно дърво и така и така нищо не успях да видя и чуя. Сега беше определено по-топло от предишния концерт!image След като се прибрах от концерта на Риана баща ми каза, че повече няма да пожелая да отида на какъвто и да е друг концерт повече. Но ето ме на същото място, по същото време отново!

Не че беше кой знае какво вчера. Отидохме с приятелката ми в шест часа вечерта (ми че то оставаше и да кажа сутринта) и чакахме до осем и половина. imageПускаха разни чужди хитове на Сити и в осем и нещо пристигна първия певец. Бях доста назад, затова не успях да го видя много, но поне успях да чуя нещо. До осем и половина ми писна да седя и да кисна на едно място, затова решихме да си тръгнем. Затова, така и така не видяхме нищо от Ина. А всъщност затова се затътрих дотам... Тъпо!

Но с радост ще отида на следващия безплатен концерт! image

А вие бяхте ли там?


Тагове:   телевизия,


Гласувай:
2



1. анонимен - да
12.10.2009 10:45
аз бях там, как не сме се видяли? ;) трябваше да изчакаш до девет часа, да се видиш с ина :D
цитирай
2. nikie - ee
12.10.2009 10:52
анонимен написа:
аз бях там, как не сме се видяли? ;) трябваше да изчакаш до девет часа, да се видиш с ина :D

eee верно трябваше да изчакам 5 10 мин преди да тръгна :) но нали ще го дават по тв
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikie
Категория: Лични дневници
Прочетен: 226125
Постинги: 132
Коментари: 200
Гласове: 566
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930